TCMB Başkanı Fatih Karahan Konuşuyor

Ekim 3, 2024

Paylaş

TCMB/Karahan: Makroekonomik göstergeler enflasyon patikasıyla uyumlu

TCMB/Karahan: Göstergelere göre yurt içi talepte yavaşlama sürüyor

TCMB/Karahan: Köprü Günleri Kaynaklı Mekanik Etki ve Yüksek Oynaklık Sergileyen Sektörler Dışlandığında Sanayi Üretiminin Ana Eğilimi Görece Zayıf

TCMB/Karahan: Kapasite Kullanım Oranı ve PMI Gibi Anket Bazlı Göstergeler de Sanayi Sektöründeki Söz Konusu İvme Kaybını Teyit Ediyor

TCMB/Karahan: Enflasyon beklentileri yüksek seyretmekle birlikte geriliyor

TCMB/Karahan: Enflasyonun Ana Eğilimindeki Ilımlı Seyir, Yılın 3. Çeyreğindeki Yönetilen ve Yönlendirilen Fiyat Ayarlamalarındaki Artışlara Rağmen Sürüyor

TCMB/Karahan: Enflasyona en belirgin katkı 20,7 puanla hizmetlerden geldi

TCMB/Karahan: Öncü Göstergeler Kira Enflasyonunda Önümüzdeki Aylarda Düşüşe İşaret Ediyor

TCMB/Karahan: Hizmet Enflasyonu Yavaşlamaya Devam Etse de Bu Gruptaki Fiyat Artışları, Temel Mallara Kıyasla Güçlü Seyrediyor ve Manşet Enflasyonu Yukarıya Çekiyor

TCMB/Karahan: Hizmet enflasyonunda enflasyonu besleyen en önemli grup kira

TCMB/Karahan: Hizmet Enflasyonundaki Yavaşlama Gecikmeli

TCMB/Karahan: Temel mal enflasyonu daha düşük seyrediyor

TCMB/Karahan: Fiyat İstikrarı İçin Dikkate Alınan İki Kriterde de Bir Miktar Mesafe Olduğunu Değerlendiriyoruz

TCMB/Karahan: Talepteki dengelenme süreci devam etmektedir

Yasal Uyarı Notu: Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.

dİğer postlar

100,000 dolarınız olsaydı ne yapardınız? Sanal parayla Forex’i öğrenin Risk Almayın!

  • 2024 yılı 3. Çeyrek dönemi itibariyle kâr eden müşteri oranı %30, zarar eden müşteri oranı %70’tir.